Få snabb och bra support på Birth Alarm

Vågar jag lita på larmet?

Absolut! Men det finns saker som är viktiga att de fungerar för att larmet skall fylla funktionen och vara stöd för dig. Vi själva (och i synnerhet Anton) har god erfarenhet av både installation och felsökning på larmen. 
Under åren vi sålt och hyrt ut larm har vi fått många förtvivlade samtal från stoägare som hyrt eller köpt larm av andra aktörer som inte gett dem support när något krånglar.

Vi är tillgängliga med support nästan jämt

Det är inte så ofta som stoet fölar måndag-fredag under kontorstid gissar vi. När du väl köpt ett larm behöver du kanske support då det finns en del saker att tänka på för att kunna lita på Birth Alarm. Egentligen är det inget som skall krångla men nog sjutton kommer det att för någon ändå faila med något.
Hur frustrerande är det inte att försöka få tag i butiken som sålt larmet en söndag eftermiddag eller en kväll i veckan? Ganska lönlöst att försöka ens. 
Får du väl tag i någon kanske inte den personen har en aning om vad ett Birth Alarm är och hur det fungerar. Vi vet... När vi köpte vårt första larm blev vi otroligt frustrerade över butikens handfallenhet i att guida oss. En butik har tusentals produkter att sälja och det är få som kan kunna allt om dess produkter. När det gäller fölningsalarm får inget gå fel. Eller hur?

Vi har lärt oss massor om Birth Alarm under åren

Eftersom vi själva använt, sålt och hyrt ut Birth Alarm i några år har vi stött på de flesta missarna med larmen. Uteslutande har det handlat om dålig mobiltäckning eller annat handhavandefel. Alla är ju inte så tekniska och då skall man kunna få hjälp utan att bli dumförklarad. Eller hur...
Det gäller då att hitta lösningen snabbt - fölet väntar ju inte tills allt är fixat utan det kommer när det kommer. Att då ha hyrt eller köpt ett larm som inte fungerar fullt ut är illa. 
När du hyr eller köper föllarm av oss kan du känna dig trygg med support alla dagar i veckan och långt in på kvällarna. Vi är oftast vakna sent så dra dig inte för att ringa oss om du stöter på trubbel med larmet.

Vi har hjälpt många som inte köpt eller hyrt av oss och de är förstås väldigt tacksamma efter att ha varit fullständigt uppgivna av dåligt bemötande hos någon annan leverantör. Numera måste vi tyvärr hänvisa kunder som inte handlat av oss till den butik eller privatperson som de gjort affären med. Delt för att vår tid inte räcker till men också för att garantier, service etc skall skötas av den som sålt eller äger larmen.